Garantie en klachtenregeling bij de aankoop van een borstprothese
Op een borstprothese zit een fabrieksgarantie van twee jaar na de aankoopdatum.
De fabrieksgarantie betreft garantie op productiefouten.
Beschadigingen van buitenaf, zoals gaatjes in de folie, en gebruiksslijtage vallen niet onder de garantie. Inwerking van huidzuren, huidvetten en transpiratie kunnen de levensduur van de prothese verkorten.
Indien u aanspraak wilt maken op garantie, of als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan neemt u contact op met Roses Body Care. Wij nemen uw klacht altijd persoonlijk in behandeling en proberen deze naar uw tevredenheid, binnen onze mogelijkheden op te lossen.
Wij zijn aangesloten bij de klachtencommissie Erisietsmisgegaan.nl
Mocht u er dus met ons niet uitkomen, dan kunt u bij deze onafhankelijke klachtencommissie terecht.
Wanneer u een vraag heeft over uw prothese, of de vergoeding van uw zorgverzekering, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
De borstprothese wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Uw zorgverzekeraar kan daarom eigen risico bij u in rekening brengen
Garantie op materiaal- en fabricagefouten bij aankoop van badkleding en lingerie
Op badmode geven fabrikanten geen garantie.
Zwemt u vaak of gaat u naar een wellness-centrum? Dan raden wij u aan een chloorbestendig badpak te dragen gemaakt van 100% polyester materiaal.
Bubbelbaden en glijbanen kunnen de elastische materialen van badkleding in zeer korte tijd aantasten.
Heeft u vragen over het door u te ontvangen product? Dan mag u ons tijdens kantoortijden altijd bellen, of een mail sturen naar info@rosesbodycare.nl. Wij helpen u graag.
Bestelling sale artikelen
Sale artikelen zijn alleen verkrijgbaar via onze webshop. Deze artikelen zijn niet in onze speciaalzaken aanwezig en kunnen daar ook niet gepast worden in de winkel.
Sale artikelen kunnen wel, net zoals alle artikelen uit onze webshop geretourneerd worden.
Webwinkelkeur bemiddeling
Roses Body Care is (binnenkort) aangesloten bij Webwinkelkeur.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rosesbodycare.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Arnhem, 14 november 2023
Roses Body Care, Cronjéstraat4, 6814 AH Arnhem
e-mail: info@rosesbodycare.nl